Konsultationstyper

Konsultation i klinikken

  • Du kan bestille tid en uge frem til konsultation via hjemmesiden ved at klikke på “selvbetjening” til højre her på siden, eller via bjælken under kontakt.
  • Hvis det er første gang du bruger e-kommunikationen her på vores hjemmeside, så skal du oprettes som bruger.  Følg vejledningen ved at trykke her.
  • Du kan også bestille tid telefonisk i telefontiden mellem kl. 9.00-12.00.Her kan du tale med sygeplejersken og ved behov få konsultationer 3 uger frem.

Husk at medbringe dit sygesikringskort. Ved dit barns konsultation skal barnets sygesikringskort medbringes.

 

Email-konsultation

  • Emailkonsultation kan bruges, hvis du har korte præcise spørgsmål.
  • Email kommunikation må ikke bruges i akutte tilfælde. Da skal du ringe til klinikken.
  • Ved alvorlige livstruende situationer skal du ringe 112.
  • Du kan via email få svar på rutineprøver og bestille fast medicin (dog ikke vanedannende præparater som sovemedicin og stærk smertestillende medicin).

 

 Telefonkonsultation

  • Der er telefonkonsultation dagligt mellem kl. 8.00 – 9.00.
  • Telefonkonsultationen bedes anvendt ved akut opstået sygdom, samt ved anmodning om hjemmebesøg.
  • Der kan i telefonkonsultationstiden også gives svar på specielle prøver og undersøgelser efter aftale.
  • Medicinfornyelse og tidsbestilling bedes foretages i tidsrummet kl. 9.00 – 12.00.

I perioder er der meget belastning på telefonen. Der kan derfor forekomme lang ventetid. Det beklager vi, men her kan hjemmesiden og emailkonsultation med fordel benyttes i stedet.

  • Vores telefon er åben for alle på  4921 2288 i tidsrummet kl. 8-12.
  • Ved akut uopsættelig sygdom fra kl. 12-16, kan du ringe 4921 2288 og følge vejledningen.